عکسای باحال

هر چی بخوای داریم بیاااااااااا!!!

همه چی ی ی ی ییی ییییییز

عکسای باحال

هوراااااااااااااااا

من زودتر رسیدم

خب عکسهارو ببینید

 

 

ای جانممممممم عسیسم

این و داشته باش

فکر کنم ترکید نه؟؟؟؟

خووووووووووووووب بود؟؟؟

 

حالیشوووووو ببر

نظرممممممم که دیگه....

آره دیگه؟...

نه؟؟؟؟....

آفرین


نظرات شما عزیزان:

ff22
ساعت11:17---2 آبان 1391
عکسای بیشتری بذارین

neda545
ساعت19:28---1 ارديبهشت 1391


علی اکبر
ساعت1:13---30 آبان 1390
سلام آبجی گلم

عکس های باحالی گذاشتی

خیلی جالب بود از اون زن وشوهر که اون جوری همدیگر رو بغل کرده بودند (البته زنه)
خیلی خوشم اومد .

ممنون که بهم سر زدی

بای تا آپ بعدی...


مهران
ساعت12:24---23 آبان 1390
سلام
عیدت مبارک
تو وبلاگم برا یه عیدی گذاشتم
بدو بیا که پشیمون نمیشی.
منتظرماااااااااا


SRR
ساعت20:37---21 آبان 1390
سلام خوبی باز اومدم مرسی اومدی وبم عزیز چشم با کمال میل لینک میکنم

SRR
ساعت18:30---21 آبان 1390
سلام خوبی انگاری دیر رسیدم به وب خوبت خوشمل بود راستی بیا وبم دعوت ویژه بود ها

hamed
ساعت23:16---18 آبان 1390
@} ;-

hamed
ساعت23:15---18 آبان 1390
@} ;-

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت22:57---18 آبان 1390
اجیییییییییییییدیشب هر کار کردم نشد واست نظر بذارم
ای بابااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااره اجی من امادم هر وقت گفتی بریم سراغشون
چی؟
یادت رفته؟
بابا سیجل و هیدن رو میگم دیگه
راستی اجی عجب قانونی گذاشتی
کاش تو میشدی قانون گذار مملکتمون


شاهین
ساعت19:51---18 آبان 1390
سیلااااااام سیلااااام سیلاااااااااااام بدو آپیدم آجی

شاهین
ساعت19:50---18 آبان 1390
سیلااااااام سیلااااام سیلاااااااااااام بدو آپیدم آجی

H_Darkness
ساعت14:37---18 آبان 1390
When you win,

I will proudly tell the world:



\"Hey! That\'s my friend!\"



But if you lose,I will sit by your side, hold your hand and say:



\"Hey,I\'m your friend.\"

.

.

.

Salam doste man

Sharmande ke dir omadam saram kheili shologhe aslan vaght nemikonam biam net

Upat ghashang bod


محمد:-)
ساعت12:24---18 آبان 1390
J'adore le tennis
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
زیاد بهش توجه نکن
فقط بیا من یه نظر سنجی گذاشتم جواب بده!!!!!!
réservoirs


شاهین
ساعت20:08---17 آبان 1390
سلااام آجی به به چشمم روشن

حالا دور از چشم من عاشق شدی آره؟؟؟

دادا ما غیرت داریم هاااااااااااا

یعنی چه؟دختر هم دخترای قدیم!آخه یه ذره حیا ااااا ااااااا ااااااا آخه زشته


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت15:37---17 آبان 1390
اخی اجییییییییییییییی
عاشخ شدی؟؟؟
اره دیگه محمد برد و کشتش
صبحم رفتیم گوشتشو گرفتیم ازش
خیلیم شلوغ شده بود
بچه های دیووووونه خونه همشون ریخته بودن اونجا
واسه تو هم نگه داشتم اجی گلی
اگه دلت میاد گوشتشو بخولی بت بدم اجی منم عاشخ شدم
عاشخ دونفر
سیجل و هیدن تو گروه زدبازی


شاهین
ساعت14:14---17 آبان 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااام آجی جووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووون خوبی؟؟؟





عید توهم مبارک


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت12:39---17 آبان 1390

سیلاااااااااااااااااام اجی گلییییی
اجی ببشخ دیر کردم و دیر جوابیدم و دیر خبرت کردم
اخه اپم عجله ای شد دیگه بعدش نتونستم خبرتون کنم
عید تو هم مبارک خیلی ناسیییییییاجی پاشو بیا که اپیدم واسه شما بامراماااااااااا


سوگند
ساعت12:14---17 آبان 1390
سلام عزییییییییزم.کجایی پس؟دلم برات تنگولیده.حالا منم باهات قهل کنم مثه خودت؟

بدو عکس جدید بذار ببینم.

منتظرتنم
پاسخ:چشممممم آجی سوگند


محمد:-)
ساعت21:23---16 آبان 1390
سلامممممممممم یا مرام

چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی گلی!!!

نه بیشتر باغچه ای!!!!!

اصلا گلستانی!!!!!!!



بیا که یه آپ گذاشتم خاص خودت!!!

:-)
پاسخ:وااااااااای خجالتم نده ترو به خدا...هه هههه مرسی داداش با مرام


maryam
ساعت19:56---16 آبان 1390
اینگـونه نگاهـم نکـن ... مگذار غـرق رویـاهـا شـوم ... چه سخـت است هجـوم آرزوهـا ... در حصـاری از بغـض ... به سـایه هـا پنـاه می برم ... مـرا ببـخش که به سـایه هـا پیـوستـم ... ستـاره شدن برایـم سخـت بـود ...!!!

علی
ساعت19:30---16 آبان 1390
سلامممممممممم

عیدت مبارک خواهر گلمممممم





ارررروووورررااا
ساعت16:32---16 آبان 1390
سلام دوست خوبم من با کمی تاخیر برگشتم.....اون بچهه منو یاده یه بچه اشغال خور می اندازه

راستی به نظر خودت اون زوج خوشبخت

چه کسانی می تونن باشن....؟؟
پاسخ:ارررروررر جان تو وبلاگ نداری؟؟آخه خیلی گلی و با مرام مرسی که پیش من میای.


hamed
ساعت13:25---16 آبان 1390
سلام مرضیه جوووووووون. بابا ایول به این معرفت.

عید توهم مبارکپاسخ:مرسی داداش


محمد:-)
ساعت12:09---16 آبان 1390
عید تو هم مبارک


مرضیه ی مهربون


قربون این وفای تو من برم :-)
پاسخ:قابل نداشت.


مرضیه جوووون یعنی خودم
ساعت0:33---16 آبان 1390
سلاممممممممممم:
بچه ها عیدتوووووووون مبارک
مرضیه جوووون عید تو هم مبارک
قربونت برممممم مرضیه جووونم مرسی.X


شاهین
ساعت13:13---15 آبان 1390
سلاااااااااام آجی موشوووووووول بدووو آپیدمپاسخ:بگی منو که اومدم

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت22:07---14 آبان 1390
اجی عاشق این نظر دادنتممخصوصا قسمت ییییشششش که به پسر دیوووووونه میگیدمت داغغغغغغغغغغغغغغخیلی توپی
باید یه روز یه مراسم بگیریم این محمد و پسر دیووووووونه رو با هم اشتی بدیم که بشن دوس جونی
خیلی باحالی اجی گلییییییی


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت21:02---14 آبان 1390
اجی بدووووووو

جوااااااااااااب تستتتپاسخ:آمدمممممم کو؟؟کجاست؟؟آهان یافتم


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت21:01---14 آبان 1390
اجی بدووووووو
جوااااااااااااب تستتت


mohammad
ساعت16:14---14 آبان 1390
salam akshay bahali bod mecri

end khande bod

radire.



محمد:-)
ساعت23:22---13 آبان 1390
آپیدم آی آپیدم
کاشکی نمی آپیدم
تو آپ بودم خوش بودم
سوار لاک پشت بودم
:-)


محمد:-)
ساعت23:22---13 آبان 1390
آپیدم آی آپیدم

کاشکی نمی آپیدم

تو آپ بودم خوش بودم

سوار لاک پشت بودم

:-)
پاسخ:اومدم وای اومدم کاشکی نمیومدم ولی اومدم خوبم اومدم


hamed
ساعت22:38---13 آبان 1390
داشتیم رد می شدیم گفتیم بیایم یه سلامی کنیم...پاسخ:الیک سلامممم برادر

شاهین
ساعت19:00---13 آبان 1390
سلااااااااااااااااام واااای دمت گرم خیلی عکسها باحال بووووود
اون بچه که داشت تو توالت با خودش حال می کرد از همه باحال تر بود
یاد یه بنده خدایی تو فامیل افتادم آخه تا دره توالت وا میشه انگار دروازه های بهشت وا شده سه سوت تو توالته
آخی دلم واسش تنگ شده
در هر صورت آپت باحال بوووود!


نيلوفر
ساعت4:14---13 آبان 1390
دلم میخواد یه چیزی رو بدوني


دیگه نه عاشقی نه مهربونی

منم دیگه تصمیمم رو گرفتم

اصلا نمیخوام که پیشم بمونی

دیشب که داشتم فکرامو میکردم

دیدم با تو تلف شده جوونی

یه جا یه جمله ی قشنگی دیدم

عاشقو باید از خودت برونی

چه شعرایی من واسه تو نوشتم

تو همه چیز بودی جز آسمونی

یادت میاد منتم رو کشیدی ؟


آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــت كردم بدو بيا!!


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت1:11---13 آبان 1390
اجیییییییییییییییی سیلااااااااااااااااامممممممممم مممم
بوسسسسسسسسسسسسس
ایول بابا
خیلی جالب بودن اینا
کلی خندیدم به جون خودم
اون کیکه و اون پیرمرد و پیرزن عاشق
هاهاهاهااااااااااااا)اپاتم مثل خودت ناسن و جالبراستی اجی میگم بیا یه سر وب
این پسره ی دیووووووووونه اپیده
انگار یکمم سر به راه شده
اجی جیگرم خون شد تا تونستم این نظرو بذارم واست
از دست این لوکسسسس


hamed
ساعت22:55---12 آبان 1390
سلام . خیلی خفن بود، حال کردم.مخصوصا کیک تولده
لینکت کردم... مرسییییییییییییییییییییییییییی ی که لینکیدیم...................


مهسا
ساعت20:56---12 آبان 1390
سلام عزیزم خوبی!
وااای از دست تو
خیلی باحال بود دل درد گرفتم از بس خندیدم
خیلی جالب و باحال بود گلم مرسی


barobax_love
ساعت18:18---12 آبان 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااام
بدوووووووووووو بیااااااااااااااااااا که با عکساو مطالب جالب منتظرتیییییییییییییم
راستی نویسنده میخوای بشی تو نظر خصوصی بگووووو تا نویسنده شی و به جمع ما بپیوندییییییییی


محمد:-)
ساعت18:15---12 آبان 1390
هاهاها...

خیلی با حال بود.

این پستت حرف نداشت.

خصوصا اون مالر وپله ه که دیگه واقعا جالب بود.



البته از اون کیکه هم خیلی خوشم اومد.

هاهاها...

فکرش رو بکن کی اون خوشگله اش رو خورده؟

هه هه هه...
پاسخ:وای آره خودمم از اون مارو پله خیلی خوشم میاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, ] [ 15:51 ] [ girl ] [ ]